Staranny dobór osób, instytucji i firm, z którymi współpracujemy, daje nam i naszym klientom pewność usługi dokładnie przeanalizowanej, merytorycznie przygotowanej i zapewniającej optymalne bezpieczeństwo transakcji.
Naszym atutem jest młody, dynamiczny zespół współpracowników, których cechuje profesjonalizm, sumienność i ciągła chęć doskonalenia zawodowego, a jednocześnie elastyczność i otwartość na potrzeby naszych klientów.
Nad pracą zespołu oraz bezpieczeństwem transakcji i ich starannego przygotowania pod względem merytorycznym czuwa Pośrednik w obrocie nieruchomościami z wieloletnim stażem i doświadczeniem zawodowym popartym Licencją zawodową numer 10612 w zakresie pośrednictwa w obrocie nieruchomościami wydaną przez Ministra Infrastruktury, oraz dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie.
Posiadamy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Polisa nr PO/00326580/2010 Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Prowadzimy swoją działalność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i standardami zawodowymi pośredników w obrocie nieruchomościami, przyjętymi przez Polską Federację Rynku Nieruchomości. Standardy zawodowe stanowią reguły postępowania przy wykonywaniu zawodu pośrednika w obrocie nieruchomościami.
Współpracujemy z innymi biurami pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, aby w jak najstaranniejszy i rzetelny sposób przyczynić się do spełnienia potrzeb i wymagań swoich klientów.
Nieruchomości prezentowane na naszych stronach oraz ich opisy nie stanowią oferty
w rozumieniu Kodeksu Cywilnego
CO MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ?
1. Usługa na rzecz sprzedającego/wynajmującego obejmuje między innymi wykonanie następujących czynności:
- pomoc w określeniu rynkowej ceny nieruchomości
-wyszukanie klienta w dostępny biurom nieruchomości sposób i pozyskanie jego gotowości do transakcji
- promocję i reklamę oferty w jak najszerszy sposób- powierzane nam oferty są wszechstronnie promowane, z wykorzystaniem różnorodnych form reklamy: od tablic reklamowych i banerów na nieruchomościach, poprzez reklamy i ogłoszenia prasowe, internetowe, własną stronę www czy ulotki reklamowe.
- współpracę z innymi biurami przy oferowaniu nieruchomości
- udział i pomoc w negocjacjach
- pomoc w ustaleniu warunków umowy sprzedaży
- przedłożenie i dostarczenie notariuszowi dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży
- sporządzenie protokołu zdawczo- odbiorczego po sprzedaży nieruchomości
.
2. Usługa na rzecz kupującego/najemcy obejmuje między innymi wykonanie następujących czynności:
- wyszukanie właściwej nieruchomości według oczekiwań klienta, uczestnictwo w prezentacji nieruchomości, ustalenie stanu prawnego i przygotowanie niezbędnych dokumentów
- pomoc w uzyskaniu kredytu na zakup nieruchomości. Dzięki współpracy z bankami i agencjami kredytowymi, nasz Doradca zgromadzi dla Państwa zbiorczą ofertę kredytową w celu porównania i pomoże w zebraniu niezbędnych dokumentów
- po przeniesieniu prawa własności, sporządzimy protokół zdawczo-odbiorczy lokalu: - stan liczników mediów - stan wyposażenia pozostającego na nieruchomości
- pomoc w przerejestrowaniu mediów
- przekazanie kontaktów do ekip budowlanych i wykończeniowych
3. Pomagamy w przeprowadzeniu transakcji zakupu lub sprzedaży nieruchomości wyszukanych spoza oferty biur nieruchomości.
W ramach tej usługi:
1.Zweryfikujemy dokumenty dotyczące nieruchomości - ustalimy właścicieli/współwłaścicieli oraz rodzaj prawa własności do nieruchomości - ustalimy rodzaje obciążeń nieruchomości ( hipoteki, ograniczone prawa rzeczowe)jeśli takie istnieją.
2.Przedstawimy Państwu listę dokumentów, jakie będą potrzebne do przeprowadzenia transakcji - chcąc zaoszczędzić Państwa czas, pomożemy zgromadzić odpowiedni komplet dokumentów
3.Przygotujemy treść umowy przedwstępnej/ umowy najmu (w formie cywilnoprawnej) lub uzgodnimy z notariuszem dogodny dla Państwa termin – w przypadku umowy notarialnej: przedwstępnej lub przeniesienia prawa własności
4. Dzięki współpracy z bankami i agencjami kredytowymi przedstawimy zbiorczą ofertę kredytową w celu porównania i wyboru najlepszej z nich
5. Po przeniesieniu prawa własności, sporządzimy protokół zdawczo-odbiorczy lokalu: stan liczników i wyposażenia pozostającego na nieruchomości - wykonamy dokumentację fotograficzną
6. Pomożemy w przerejestrowaniu mediów
CO WARTO WIEDZIEĆ?
Płacisz wyłącznie wówczas, gdy dochodzi do transakcji. Wszystkie koszty przed transakcją, czyli koszty reklamy i promocji, dojazdów w celu prezentowania nieruchomości ponosi TWÓJ BROKER- Centrum Nieruchomości. Nie ponosisz żadnego ryzyka związanego ze sprzedażą lub zakupem nieruchomości. Działania i koszty związane ze sprawdzaniem nieruchomości, obsługą merytoryczną transakcji, poszukiwaniem kupujących ponosi firma.
W naszej firmie obowiązują wysokie standardy przyjmowania nieruchomości do sprzedaży. Każda nieruchomość jest dokładnie opisana, posiada szereg zdjęć dokumentujących jej stan techniczny i wygląd. Przyjmując nieruchomość do sprzedaży gromadzimy wszystkie niezbędne dokumenty pozwalające ocenić stan prawny.